Freitag, 30. Dezember 2016

Cafe sentinus cansu

Merhaba arkadaslar,

Maalesef benim cok aptalca bir zaafim var. Falcilara gitmeyi cok seviyorum. Yalan dolan oldugunu bildigim halde gidiyorumya en kötüsüde bu. Ben Almanyada dogdum büyüdüm ve iki senedir Istanbulda yasiyorum. Almanyadada gitmedigim falci kalmamisti, istanbuldada. Bi ara 4 ay Amerikada kalmistim orda bile Falci bulup gittim. Hepsi yalan. Bu tecrübelerimi sizinle paylasmk istiyorum. Gidipte paralarinizi kaptirmayin.

Cafe sentinus (ataköy) - Cansu hanim

Cansu hanima toplam 3 kez gittim, ilk gittigimde beni cok cok sasirtmisti. Sok olmustum resmen .
Almanyadan buraya geldigimde orda birini arkamda birakip gelmistim.
Zamaninda onun Yüzünden cok üzülmüstüm. Direk beni onun ismiyle karsiladi. Yasemincim Ahmeti birakmis gelmissin dedi (ahmet örnek isim oluyor). Ben sok oldum oturdum kaldim. Bu sahiz hakkinda ben türkiyeye geldigimde kimsele bahsetmemistim. Cansu nasil bildi bu ismi, harf felanda vermedi direk ismini söyledi. 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen